Let's dance

Sitter och kollar på let's dance. Blev så Sur när jag hade sett fram emot en glass så hade pappa inte köpt några :((( haha sånt är så störande :p
Red gul och Bosse vilket gick supeer ;) ska tävla gul i Ale jennylund l.a och mb på lördag.. Så imorgon ska jag trava i skogen på gul eftersom att jag trimmade en bra stund idag och jag kände att allt var i sin ordning.

Bilden är på våran gamla c ponny biscuit k ( k står för Katarina, Haha) men han var lite grön för mig så killen som red honom då fick köpa honom. Nu vann de sin andra msv a! GRATTIS igen! :D haha kul att jag köpte en ännu mer grön och orutinerad ponny ( 6 åriga cleo leo) så kan det gå!

1 Kommentarer till "Let's dance"
Postat av: Elin

Hej!



Jag skulle bli väldigt glad om du ville kommentera något i detta inlägg som du skulle vilja vinna i en bloggtävling!:



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/may/bloggtavlingsintresse.html#comment



Kram Elin :)

URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Datum: 2012-05-04 / Klockan: 16:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: