alla gilla grejjer ;)

Hej igen...
Her comes a little bit of my utrunsting I have on competitions, visst gillar ni mina grymma engelska skills? ;)
This helmet (Har haft den i 2 år nu, så skulle gärna köpa en ny, men vet inte vilken jag vill ha...) Men den är skön och snygg ! :)
Animo kavaj:  Jätteskön verkligen! Men det är lite tråkigt när alla har samma kavaj på tävlingar.. Skulle vilja ha antingen en kingsland soft shell eller en Cavalleria Toscana '')
Dom här stövlarna: Världens bästa stövlar! Så snygga!
Den här sadeln: Konstig bild, den ser inte ens ut såhär :P
Det är iaf en EQUIPE expression som jag vann i Flyinge! Den skönaste sadeln jag någonsin haft! Sattsar på att vinna en till i Ljungby (a
Rockel handskar fast svarta med röd kant :)
Nått mer...
Våran söta lilla lastbil XD (ser inte riktigt ut såhär, våran är helvit) Hoppas den byts ut mot en större snart...  =D =D
Antooniaa<3
0 Kommentarer till "alla gilla grejjer ;)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: