ANSWEAR

Antonia, skulle inte du kunna skriva en resonering om helgen och tävlingsplatsen?! Tex skriva vad du tyckte om banan, underlaget, funktionärerna, hindrerna, uppstallningen, ridvägarna m.m? Hade vart jättekul att läsa dina åsikter! :) kram

Hejsan Lisa! Jovisst kan jag det! :)

GÖTEBORGS FRK

Jag tycker att Gfrk är en trevlig tävling att vara på! Funktionärerna är trevliga och inte för överpetiga (tex om man har glömt nr lapp) (Ni som varit i Ljungby vet att vissa fuktinärer där e lite störda...) Banan är helt OK. Kanske inte det bästa underlaget och drenering då banan inte tålde så mkt regn! Den blev väldigt blöt och det blev stora vattenpölar.. Hinderna var bra, men det var inte så mycket titthinder. Jag gillar titthinder för då blir hästarna mer uppmärksamma och på internationella tävlingar är det alltid massa läskiga hinder, så det är bäst att börja med det på hemmaplan så d inte blir en chock när man kommer på större tävlingar! :P Det fanns en mysig skrittväg uppe i skogen! Ungefär vad jag såg av skrittvägarna :P Hederspriserna var bra tycker jag! Dom var inte övergenerösa men inte heller "snåla" :)
Bra cafe´ :))

______________________________________________________________________________________________

Nu ska jag ut och trava lite på mina pållar! (tävlade ju igår, så dom får travas lite idag och vila imorgon)
Förut var jag på svensk ridsport och köpte
*En slicksak som hästarna ÄLSKAR
*en grym borste xd
*Ett par blåa lindor med sverigeflagga

Antoooniaaa <3
0 Kommentarer till "ANSWEAR"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: