Dagen

Heej!! :)
Nu ligger jag i min säng och tänkte skriva lite om dagen..
Ja man vaknade ju vid 7 för att man är ju tvungen att gå till skolan :P
Ja det var kul att träffa alla, men inte så kul att veta att vi hade många läxor :(
Skolfoto var det också tror att mitt foto blev bra... :)
Sen när alla klasser hade tagit så frågade jag, Ebba, Annie och Amanda om vi fick ta ett kompis foto och det fick vi ...:D
Vi hade två toffsar och rött läppstift.. :P  Huuur gulliga foton som helst :)
Bilder från idag:

 
Hihi jag och Ebba innan vårat kompisfoto<3
 Haha jag efter en lång dag i skolan..

OBS: Fick inte glömma att igår  när jag var hos Annie fick jag detta:
 Iphone skal <3<3<3

Ses imon..<3
//Aleexandraa

0 Kommentarer till "Dagen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: