Dom kommande tävlingarna!

Good evening! Buenos tardes! Go'kväll!
Vill ni att jag ska berätta vilka som är mina kommande tävlingar?-spelar ingen roll om ni vill eller inte, jag gör d endå ;)
Nu till helgen så ska jag åka till Göteborgs fältridklubb och hoppa RIDSPORT PONNY CUP finalen. Den går i msv b (120) & d är Bosse som ska få gå den :) My goal is to win! Men det gör inget om jag kommer 2a, 3a,el 4a för den delen heller för då får man ju åka på det där träningslägret i vinter! :D Gul ska också hoppa nån klass, men ska inte rida för att vinna med honom (order från Lennart, haha) Det han behöver är att öva på att chilla lite, även om han är på en tävling :P
Sen 3 veckor efter så ska jag tävla Baltic cup som går i Capa city i Danmark! Vet inte så mycket om vilka klasser det är mer än att Gul ska gå "small round" och Bosse ska gå "big round" Tror att den lilla rundan går i 110-120 och stora 120-130 ! :)  För er som är intresserade så har pappa lärt mig hur man åker dit-och det ska jag berätta för dig - här och nu.
Först åker man till Helsingborg, sen tar man färjan ca en halvtimme till Danmark (vart i dk kommer jag inte ihåg-dåligt av mig!) Sen är det bara typ 1 timme att köra i Danmark, sen är man framme! hihi (lägg detta i era careboxar!)

Sen 2 helger efter så tror jag att vi ska åka till Ljungby! Haha, där har jag varit 6 gånger innan, så sjunde gången gillt! haha (att vinna meetingpriset alltså) Det är Lennart som bygger där så d kommer nog att bli bra! :)
Det är dom jag vet iaf... HIHIHIHIHIHI  ;d
Antoooniaaaa<3
1 Kommentarer till "Dom kommande tävlingarna!"
Postat av: Annie

Vilka dagar ska du hoppa på gfrk ? :)

URL: http://lovonsdestiny.bloggplatsen.se
Datum: 2011-08-17 / Klockan: 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: