GoDmOrGoN!!!

Godmorgon... Eller för er som har varit uppe ett tag goddag :P
Idag kommer hovslagaren vid 2 tiden och då går jag ut till stallet.. Sen rider jag väll..
Skönt att slippa skolan idag dem flesta börjar ju idag i kungsbacka :O

Måste bara till lägga att min säng såg för j*vlig ut när jag vaknade här är en bild:

 Hahaha XD

Detta fick jag av mamma fick ångest :O:

 En pärm, två anteckningsblock och typ 6 pennor :S
Mamma ville att jag skulle vara förbäred :/

Btw det blev ingen hund vi ringde på den igår, men då var den redan såld :(
Men mamman får nya valpar som vi ska köpa i April<3:D

En sak till på Lördag åker jag till Turkiet en veckan<3
Så Annie sköter bloggen då<3

Mer inlägg från mig kommer senare<3
//Alexandra
0 Kommentarer till "GoDmOrGoN!!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: