Godmorgon

Hejsan´:) 
Nu har jag varit uppe i ungefär en timme och har försökt att hitta en fin design till bloggen, hittade ganska många ska bara vissa Antonia alla :P  Jag kallar henne Annie så om ni undrar vrf jag skriver det ifortsättningen så är det vrf :D

Idag ska jag rida Ruben hemma och Nalle ska jag träna.
Tränar för Lennart Lindelöw för att han är jättebra på att förklara och kan väldigt mkt :) Träningen börjar kl 6 i Onsala:)

Så snart ska jag gå ner och äta frukost och sen gå ut och ta in hästarna det regnar jättemkt så det måste jag göra.

En sak till vi vill gärna skaffa en hund till och detta är Tims halvbröder Hektor är jättelik Tim, men Helmer blir långhårig så om det ska bli någon så blir det Hektor..<3 Kanske ska byta namn :P

<3 Söta<3
 Tim när han var valp, nu är han ett år<3

Ses senare<3

//Alexandra
1 Kommentarer till "Godmorgon"
Postat av: Lina

Gulliga hundar :)

Tycker att din hund var väldigt söt när den var liten


Datum: 2011-08-17 / Klockan: 11:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: