Hejhopp!

Hejsan hoppsan Karlsson!
Nu har jag kommit hem från pappa! Det jag gjorde där var att kolla när Antonia (min mammas pojkvänns dotter som också heter Antonia) gjorde sin uppvisning (på ridlägret) Det såg faktiskt bra ut med tanke på att hon typ aldrig ridit innan! (Tills näst sista hindret då Jolly (hästen) hoppade av lite för tidigt och hon flög av...) haha, men men... Man måste ju trilla av minst 100 ggr innan man blir en duktig ryttare - eller? x)
Dagens ridpass:
Gul fick ridas o paddocken och han var superduperbra! LIKE! (a Han gick med lång hals långt framme och var bra i handen, inte stark och inte tom, sådär lagom! Lagom är alltid bäst! ;) Galopperade ganska länge och han var mjuk och avslappnad! :D -såå söt!
Bosse fick lunka i skogen, haha ;) Det gillar han bäst! Köpte glass påvägen och potter (som jag höll samtidigt som ackie köpte glass) försökte bitas heeela tiden... XD
old pic, like u see ;)
Just det...
När vi kom hem från pappa så hade Gul rymt in till Bosse, Mix & Potter! (Gul & Potter HATAR varandra) Som tur var hade småponnysarna gått in till en annan hage där Gul inte var (smart för en gångs skull) XD Som pricken på i:et hade Gul dragit av sig en framsko... NÖDVÄNDIGT? ;)
PRICKEEN!<3
0 Kommentarer till "Hejhopp!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: