Home again...

Nu är jag hemma från en dags tävlande:

Bosse blev 3a i Ridsport ponny cup finalen:
Han var superförsiktig och bra i grunden, och även i omhoppningen! Men jag trodde att alla skulle vara nollor och rida som galningar, så jag tog gjorde en riktig b "ponnysväng" vilket gjorde så han tappade ett framben och petade näst sista hindret. Skulle annars vunnit med 5 sek x) Jaja, har ändå redan ett RPC täcke :) Vann en träningsweekend med Lotta Björe & Sylve Söderstrand! :D

Gul msv b:
Denna klassen var en av hans Bästa rundor!! Hoppade bra på alla hinder, luftigt och säkert. (förutom på 4an) Som var en helblå oxer som jag kom lite fort på och han rev den, fast bommen föll ner typ 3 sekunder efter jag landat :P
Men jag är jätte nöjd med honom! Viktigast är ändå känslan! :D

Antooniaaa
1 Kommentarer till "Home again..."
Postat av: Amanda B

Mst bara säga att du verkligen red Bosse superbra i omhoppningen. Man såg att du låg några snäpp över alla andra i din ridning. Synd att ni fick 4 fel, annars hade det varit en klockren seger ;)

URL: http://www.dressyrbloggen.com
Datum: 2011-08-22 / Klockan: 17:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: