Kick off

Idag var hela skolan på kick off på Vallda sandö. Det var sådär kul kan jag väl säga :P Blev blöt och fastnade på berget så vi var tvugna att gå genom värsta träsket ;o Stackars mina converse!!
_________________________________________________________________________________________________
FREEEEDAAAAG!! Världens bästa dag! Imorgon ska jag och Amanda sova över hon Ebba, vi ska se på världens äckligaste skräckfilm tydligen.. INSIDOUS! Någon som sett den? Här är trailern:
http://www.youtube.com/watch?v=E1YbOMDI59k
Kommer typ dö...
______________________________________________________________________________________________
Det är inte sant
Det kan inte vara sant
Det får inte vara sant... :(
My love!! My heart...
Antonia.
2 Kommentarer till "Kick off"
Postat av: beccaa

DEN HAR JAG SEEETT TVÅ GGR!!!! satt och skrek hela tiden typ haha :(



cleo <3

URL: http://beccaastenbeck.devote.se
Datum: 2011-08-26 / Klockan: 20:13:42
Postat av: Ebba!Briiink!

Annie du kmr dööö, efter filmen kmr du säga ''vrf såg vi den här!'' hahha! <3



PÖZZ!


Datum: 2011-08-26 / Klockan: 23:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: