Ny blogg

Heej:)
Nu har jag Alexandra Olsson och Antonia Pettersson Häggström startat denna bloggen :)

Nu tänkte jag berätta lite om oss:

Jag då är 14 och går i en skola i kungsbacka. Jag har ridigt sen jag var 6 år och fick min första ponny när jag var 7. Nu har jag två D-ponnysar. Donnacha Ban som är en 6-årig Connemara som vi köpte från Irland när han var 4 år. Nu har jag tävlat 110 cm på honom med bra resultat. Han ska gå ungponny sm i helsingborg och nästa tävling är fjärås. :D Lill Ruben är också en D-ponny 17 år Connemara. Som har gått EM och Svår hoppning, mängder med placeringar och vinster när han var lite yngre. Köpte honom för knappt ett halv år sen och nu har vi vunnit och fått placeringar upp till 115 cm. Sen har jag som närmaste mål att hoppa msv b med båda och sen får jag se.
Bilder på dem två:

 Lill Ruben (Ruben)
 Donnacha Ban  (Nalle)

Nu berättar jag om Antonia:
Hon är lika gamla som mig alltså 14 år. Vi går i samma skola och har känt varandra sen man börjar skolan.<3 Hon har ridit i hela sitt liv. Hennes pappa äger en stor ridklubb, ridklubben Ranchen. Hennes mamma har en liten gård i Anneberg:)
Hon har tre ponnysar Dunbelieveable en D-ponny som hon har tävlat Msv A, men just nu Msv B..
Cleopatra en C-ponny som hon tävlar Msv A på. Kommer snart ut på tävlings planorna igen:P
Och Shu B Dee SM Silver-medaljör hon tävlar upp till svår hoppning med honom<3
hennes nästa mål EM!<3
Bilder på dem:

 Dunbelieveable (Gul) <3
 Cleopatra (Cleo)<3
 Shu B Dee (Bosse)<3

Så mer kommer imon ses imon

//Alexandra
4 Kommentarer till "Ny blogg"
Postat av: barrr


Datum: 2011-08-17 / Klockan: 01:09:08
Postat av: BARRYBÖNA

jag gjorde den första kommentaren!!!!!!!!!!!!!! wwwiihooooooooooooooo ohhh yeahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!


Datum: 2011-08-17 / Klockan: 01:10:11
Postat av: AXELINA

JAG GJORDE DEN ANDRA KOMMENTAREN!!!!!!!!!!!!!! wwwiihooooooooooooooo ohhh yeahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!


Datum: 2011-08-17 / Klockan: 11:10:42
Postat av: Amanda Månsson

Så grymma är ni tjejer!! :D

URL: http://amandaelvira.devote.se
Datum: 2011-08-17 / Klockan: 13:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: