Packar!!

Heej efter en kort skoldag sitter jag nu på mitt rum och packar... Det är mkt jag vill ha med mig, men allt får ju inte plats :P
Planet går kl 18 imorgon och det betyder att vi måste vara vid flygplatsen vid 16... Då har jag brottom...
Det jag ska göra innan är:

1. Kanske rida hästarna?
2. Packa klart deras grejer..
3. Köra dem till Antonias pappa, det är där dem ska få vara i en vecka:P
4. packa klart mina grejer..
5. Äta
6. Lämna hunden hos farfar!!

Sen drar vi!! :D

Jag har fått en ny kompis:



 En rosa kamera som pappa köpte för att han tyckte inte att vi skulle ta med den stora kameran.. Klokt..

Pappa kom också ner och tog ett kort på mig och Nalle, ridit han och ruben idag...


<3<3<3<3<3
<3<3

Det kommer nog ett inlägg när jag är klar!! :P

Nu sa mamma att jag skulle ta ut Tim och fodra hästarna, ta undan alla kläderna och fixa iordning på rummet!!!
Så det är nog bäst att jag sätter fart....

ses
//Alexandra
0 Kommentarer till "Packar!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: