SVAAAR!

Till Antonia :)
Hur högt har du hoppat ? :)
Hade du tävlat någon 135 innan sm på shu b dee ?
Måste säga att du rider superbra !
Hejsan! Det högsta jag hoppat på ETT hinder är 1.50 m och det var med Gul :)
Nej det hade jag inte! TACK! :D

gillar du fiskgratäng antonia?
det är min favorit
Hej barry! Om den är god... :PP

Antonia: vrf rider du inte Cleopatra nu?
För att hon e skadad...

Vilken färg gillar du mest?
Rosa och blå ;)
hur högt har du tävlat som högst?
135

vrf valde du just cleo i GP ponnyn??????????????????????????????????

För att GP PONNY är hennes efternamn ;) Ne, men hon är väldigt lätt att rida bra på (hon är inte stökig på banan utan håller sig inom ramarna) & För att hon är den enda c ponnyn jag haft :)

Bor du på ranchen? är dina föräldrar sep? Hur gammal är du? Var tränar du hoppning?
Du verkar ju vara jätteduktig. Lycka till i forts..........

Japp med min pappa! Yes! Jag är 14 :) Jag tränar hemma ;) TACK! :D

om en privatryttare (på Mölndals Ridklubb) hade frågat dig om du ville rida ut. vad hade du svarat då?
HAHA :P
Det beror på vem som frågat, när, och om jag hade tid typ :P

DU TYCKER VÄL ATT JAG ÄR VÄRLDENS BÄSTA ANTONIA???????????? :):):):):):(::(:((:(:))

ALLTID BECCA!! (a

Vilket år var du med på gp-ponnyn och vilken plats kom du på? och vilken häst?Har lite frågor om gp-ponnyn :
Vad får man för grejer där? vad vinner man?
är det alltid samma dommare?
har du några tips till dem som hade tänkt att kvala in dit? och hur gammal är du? :)
Förra året kvalade jag och detta året var finalen ;) (2011) Det jag fick i finalen var: Uvex hjälm, Fodrat exclusive horse wear täcke m musto och gp ponnylogga, gp ponny schabrak och musto jacka! Sen i semifinalen fick jag biljetter till GBG HS och jacson schabrak typ :) Och TÅRTA XD
Det är samma dommare i kvalen och semifinalen, men i scandinavium var det Sylve Söderstrand och Edwina Alexander!
Jag tror att jag kom 9a (failade lite på ett hinder, så fick 6 p avdrag) hade annars kommit 2a.
Mitt tips är att rida som man alltid gör! Det heter nu för tiden inte stilhoppning, utan inverkansridning. Man ska inte rida tillgjort eller sitta tex extra rak i ryggen utan rid som du brukar göra så får man se om det räcker =)
14 '')


__________________________________________________________________________________

Nu ska jag ut och rida söta pollarna efter en låååång seeeeg dag i skolan!

antoooniaaa<3
0 Kommentarer till "SVAAAR!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: