5 sanningar!

Hejhopp! gummi...

Nu har jag flr en stundsedan kommit hem från skolan och tagit in mina blöta ponnysar som ska ridas nu om en stund - ridhuset blir det! ;)  Ska bara vänta på våran kära hovslagare som ska ta på Gul hans tappsko... :)

Sen ska jag bada Gul och göra iordning alla hans saker til tävlingen imorgon..

_________._________.___________._____________.____________.__________.____________.____.______.__

5 sanningar !
GUL

1
När jag provade honom på Irland så hade hon som red honom skänklara RAKT UT för att han var så känslig för dom-
2 Gul har 2 problem, 1 att han är så överkänslig för skänkeln (MYCKET bättre nu) 2, han har ganska dålig bakbensteknik.
3 Han är en klok och försiktig ponny som inte tycker om att riva! + att han är SJUUKT SÖT!
4 Han är elak mot sina kompisar i hagen (förutom Bosse)
(5)
Jag köpte både Bosse och Gul av samma tjej som har ridit och ägt dom sedan dom var 2 år gamla.
5 På Irland hoppade han 4 st 120 och var 2a i DUBLIN HORSE SHOW för 7åringar! Jag har en nolla i msv a på honom :D

5 sanningar!
BOSSE

1
När jag fick Bosse så ville han inte svänga till Höger, utan kastade sig till vänster när man skulle svänga.. :P
2 Bosse är VÄLDIGT pigg på tävling och ibland kan d vara svårt att reglera honom, haha :P
3 Han ser ganska klumpig ut, tex i boxen eller när man skrittar på lång tygel ,men han har en OTROLIG kapacitet och är otroligt smidig för sin kroppsbyggnad!
4 Bosse har stannat En gång med mig, och det var för för en vecka sedan när jag skulle trava över ett hinder som var 40 cm, HAHAHAHAHA XD men han hopar ALLT verkligen! :')
5 Han är väldigt personlig och världens goaste ponny!

5 sanningar!
CLEO

1
När jag köpte henne så var hon jätte jobbig att rida, men nu är hon jätte rolig att rida och hur fin som helst när man hoppar!
2 I början stannade hon alltid på det "lilla" hindret på framhoppningen :P
3 Hon vågar INTE gå över bommar!! (inte nu heller:P)
4 Hon är en liten prinsessponny som ÄLSKAR att bli klippt och borstad!
5 Jag hoppas verkligen att hon blir bra snart, för jag saknar verkligen att rida och tävla på min älsklingponny!
+5 Den 24 augusti 2010 hoppade hon ut från hagen och sprang på vägen och vurpade...



Antoniaa<3
0 Kommentarer till "5 sanningar!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: