yaya

Now im back again! :))
Ridit Gul-fin och lyssnade bra, gick i rätt form osv. Något markbunden galopp men det fick jag leva med ;)
Bosse-FINFIN!  Måste bara säga att han utvecklats såå ENORMT mycket sedan vi börjadeträna för Lennart! Mycket mer välriden, lydig och mjuk hemma och myckat försiktigare på banan! awesome <3
Och sen red jag Potter barbacka x) (Ackie hade snott sadeln till Ralle) Han är så himla go att rida den ponnyn! Man kan rida honom typ med en hand och snacka i telefon samtidigt och han går ändå bra! Love.... Inte alls tjock kanin! :P
En bild på Calle Kvalster som jag provred förra året! :D
BTW!
Jag är så sjuukt sugen på att shoppa kläder asså! Lägg d i era careboxar! ;)
0 Kommentarer till "yaya"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: