DEBUTEN!!

Heej idag var jag och tävlade med Donnacha Ban (Nalle) och Lill Ruben (Ruben) :D
Resultat:
LA Nalle: Dubbelnolla :D Han var lite seg+ att han hoppade som en kanon så att jag flög i sprången :P Men 5:a<3
LA Ruben: Dubbelnolla fin runda:D Blev 6:a <3

Sen sa jag till mamma att jag ville debuter Msv b på Ruben :P Och då gjorde jag det, va asss nervös !! :I
På något lustigt sätt så släppte jag dedär som jag alltid gör (Bromsar) oh körde på. Och det lönade sig ju Noll fel i grunden och noll fel i omhoppningen :D<3<3<3 Kan inte fattta att det är sant, första debuten i 120 cm och jag nollar!!!! :D Inte nog med detta så var jag enda nollan så då VINNER jag !!!!!! :D As glad är jag nu <3

<3<3<3 Älsklingen själv!<3

Men nu tillbaka till det tråkiga, imon blir det skola igen :/ Så jävla trööök!!!
efter det blir det pussa på pollarna och ut och skritta dom och såklart LÄXOR :O

Men nu pyser jag see ya <3
PS: frågorna från frågestunden svarar jag och Antonia på imon<3

//Alexandra
0 Kommentarer till "DEBUTEN!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: