FREDDAAAAAA!!°°!

Hej!
Idag slutade jag kl 2, sen skjutsade mamma mig och Alex till Kungsmässan! Köpte en T shirt på Zara med engelska flaggan på, jätte snygg, ett par svarta nylonstrumpor och ett par örhängen för att skämta med mamma att jag hade tagit ett till hål i örat, men hon gick inte på det... :P Fikade också på Espresso House!
Eftersom att mamma har nackspärr, Axelina har feber och jag har ont i halsen (kommer säkert att ha feber imorgon) så är det enda jag gjort idag gått med Bosse, mockat, fodrat, sopat ;) Imorgon ska vi träna för Lennart, så får väl dråga alvedon ikväll och imorgon..? ;) Det blir nog bra!
Nästa lördag ska jag, Erika, Lollo och Kajsa åka till GBG och strosa runt i affärerna och umgås, haha det lät kul..
Kommer bli awesome! Ska tävla i Kungsbacka på söndagen!
Snart blir det IDOL!


HAHA vackert ;P
Antooniaa<3
0 Kommentarer till "FREDDAAAAAA!!°°!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: