Lov!!

Matteprovet var aassvårt!! Men hade såklart alla rätt ändå! HAHHAHAH :P
Nu ska jag snart ut och rida Gul, Bosse och kanske Biffen..?
På det nya underlaget i ridhuset!! :D
ÄR DET BARA VI SOM FÅR GRISMAT I SKOLAN !?
Nu regnar det... haha vad jag skriver osammanhängande..

Nästa helg ska jag tävla i Bosås! Ska hoppa lilla rundan på Gul & 2 klasser på Bosse (msv b & msv a tror jag, eller globenkvalet)
Sen helgen efter är det SM i Helsingborg! Bosse ska bara med ;) Vi åker säkert på torsdagen EFTER skolan (typ 5 ) så kommer vara där typ på natten är min feeling.. -.-
Jaja,, hejdåå dådå  §§§§§§§§§

Antoooniaaa<3



HAHAHAHAHAHAHHA
1 Kommentarer till "Lov!!"
Postat av: danielle

Ses i helsingborg då ;)

URL: http://elitryttarna.devote.se
Datum: 2011-11-02 / Klockan: 08:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: