Måndag, check!

Igår tävlade ju jag i KBA!
Gul var finfin!
På framridningen hoppade han som en kiiing, luftigt, bra bak, och självsäkert!
I L.AN så kom jag 2a, red lagom fort och han hoppade grymt med bak, love till VEREDUS teknikskydd ;)
Och i MSV Bn så var han jättefin men när jag skulle hoppa 6an som var en kombination så gjorde jag en förhållning som han inte tyckte om så han hoppade åtsidan och försökte bocka vilket innebar att han akrobatiserade sig över A och hoppade av 2 m för att klara B (och rev det med hjälp av hans roliga teknik) Men jag skulle lagt en volt ist.. mitt fel..

Och en annan kul sak! Har fått "hem" en ny D ponny! Nu blev ni nyfikna va? ;) haha! Den var tänkt till ridlägren, och så hoppade jag den igår och jäklar vad den hoppade (den är inte så erfaren och har nog inta vart så försiktig, men jag tror nog att den i grund och botten är försiktig) Mest för skojs skull! :)
GRATTIS TILL ALEX SOM VANN MSV B DEBUTEN IGÅR!! :D <3 det är du värd!
BTW, besök denna bloggeeeen! ( biatchet.devote.se )  (!!) Team seriös har vi här! ;)
Antoooniaaa<3
1 Kommentarer till "Måndag, check!"
Postat av: lisa

va e de för ponny??!!? tell us :D


Datum: 2011-10-17 / Klockan: 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: