moorning..

Buenos dias.
Nu har jag ätit frukost som bestod av Äpple,kanel yoghurt med special K flingor, 2 rostade veteklämmor med ost och gurka och obóy, HAHAHA bara så ni vet! xd

Veckans kortaste skoldag, till halv 2 . Chill! :D
När jag kommer hem ska jag rida lite på Gullefjulle :b
Igår efter skolan var vi i Slöinge och hämtade Cleo. Hon har nu blivit opererad i knät. Dom hittade något som antagligen har orsakat hennes skada! :D Så nu har hon bandage ända från benet längst upp till under kotleden! Hon måste stå i box i 2 veckor (eller minimal hage) Hon kommer nog att vara tävlingsbar om 4 månader. Lite segt, men det är ändå inga viktiga tävlingar detta året för henne. Får sattsa på nästa år ist. :)
Nu måste jag pysa
Psssss.....

Antoooniaaa<3
0 Kommentarer till "moorning.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: