nämen tjeenare

tjena tjena mitt bena! -Haha, bert är så bra! :o) Åh vilken cool smileys!! o:et är en näsa!! xd

Idag har varit en sån där seg dag i skolan.. Slutade 4.. Sen gjorde jag läxorna med pappa och han förstod inte min matte, men jag förstår honom!! Haha och han är värsta mattegeniet in real life..!!

Jag måste bara påpeka att jag kommer bli en hacker!! Jag kan typ allas lösenord fast ingen vet det... MOAHAHHA
Charlie e på inte E utan... m en chico.. de conducción duro !! ;) HAHAH Hemligt språk, undrar om nån fattar :P




plupp

Antoooniaaa<3


1 Kommentarer till "nämen tjeenare"
Postat av: Astriiiiid<3

Heeej!

Har Precis börjat läsa bloggen, så jag vet igenting! hahah Men kan du göra en inlägg om dina hästar.. Hur gammla de är o sånt? Och ska du tävla i Grevagården i December?? KRAAAMiz

URL: http://astridgiraud.bloggplatsen.se
Datum: 2011-10-13 / Klockan: 20:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: