Shoppning

Heej ! :)
Idag var det en slapp dag i skolan alla var typ sega fast jag var pigg och glad.
Pluggade hela dagen med Amanda och vi fick gjort as mycket och det är jag glad för för att nu slipper jag att ta med mig hem över helgen. :D
Efter skolan var jag och Antonia och shoppade lite jag köpte upp mitt pressentkort från JC.
Köpte en vit tröja och millitär gröna byxor :) AS fina verkligen. !
Bild:

 <3<3

Nu så har precis Jennie och Ellie åkt dem åt middag här.
Imon så drar jag Ebba, Amanda och David hem till Philip så då sover vi där... ! SKÖÖÖJ!
Men måste sova nu! Bye bye
/Alexandra
1 Kommentarer till "Shoppning"
Postat av: Elin

Hej! Var gärna med i Dagens blogg på min blogg :D Då tävlar du om en länkning och en gästbloggning!:D



http://slowmotionphoto.blogg.se/2011/october/dagens-blogg.html#comment

URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Datum: 2011-10-08 / Klockan: 08:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: