Trööött! Svar på frågorna till mig!

Tänkte svara på frågorna nu!

Till Alexandra:
Hur gammal e du?
Hur högt tävlar du?
Har du många hästar?

Jag är 14 år. :D
Jag har precis debuterat 120 cm
Jag har två hästar Lill- Ruben och Donnacha Ban <3


Gillar du att äta skolans kebab alex?? Varför? xD

HAHAHAHAHHA!

P.S kolla min blogg nu hörni, har skrivit lite om er ;) D.S <3

Svar: NEJ JAG HATAR DEN !! XP
Jag älskar din blogg och det inlägget! <3

Heej har typ tusen frågor till er. :D
Vad har ni för mål med ponny-tiden?
Ska ni ha mer ponnysar?
Hur motiverade är ni inom ridningen?
har ni egna gårdar?
I såna fall hur ser dem ut?
Okej det var alla jag hade för tillfället :)<3

Svar: Mitt mål på d-ponny är att hoppa MSV B på Ruben som jag precis har börjat med. :D Och Donnacha Ban så vet jag inte men har som närmaste mål att hoppa msv b nästa år <3
Nej detta är mina sista ponnysar :(
Jag är väldigt intresserad av ridning och har varit nästan hela mitt liv.
Ja jag har en liten gård, kan fota någon gång

Vad gör ni mer än att rida?

Eh :S Massa saker som kanske kommer ut snart :P<3<3

Jag tycker du Antonia har bra argument angående stillbedömningen, men tycker du samma Alex?

Och gillar ni ngon i så fall vem? :P
 
Svar: Ja jag tycker absolut som Antonia! <3

Och JA jag gillar en <3<3<3 Ni får veta snart kanske! XD

hur ser det ut där ni bor kan inte ni foto eller videoblogga ett varv runt där ni bor?

Svar: Ja det kan vi väll! <3 :D

Ska ni båda till sm? Elr bara Antonia?

Svar: Ja jag ska hoppa Ungponny SM på Donnacha Ban <3

//Alexandra

2 Kommentarer till "Trööött! Svar på frågorna till mig!"
Postat av: Anonym


Datum: 2011-10-18 / Klockan: 20:36:01
Postat av: Wilma Glans <3

Trodde du va 11 (: <3


Datum: 2011-10-18 / Klockan: 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: