nyponsoppa med mandelbiskvier

Nu har jag tränat bu mitt busfrö Gul som var helt galen och sparkade och kickade hela tiden.. och det konstiga är att han ALDRIG har rört en fena innan :P Han måste haft en älgloppa eller nått! Det är väl typ årstid för sånt skkit nu, eller? ;) Ingen aning.. Men det gick ändå ganska bra! Jag var lite trög med att ta ut svängen, x) Rytm i svängarna, mjuk hand efter hindret, fånga upp i tid, sträcka på mig INNAN kurvan eller hur var det? ;) Ska bli bättre på det, Promise! Eller jag är ju bäst på allt så jag behöver inte ens träna! HAHAHA tänk om det var så enkelt.. :D
Igår bakade jag blåbärspaj med mandlmassa som jag siter och mölar i mig! Jättegod, jag äger ju på att baka, AHA !noot
0 Kommentarer till "nyponsoppa med mandelbiskvier"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: