Antonia sticker nu

Hej!
Det var en som gav mig en ideé om vad jag skulle skriva om:

du kan väl t.ex. skriva lite grann om den där tävlingen som hon sak på och vilka hon ska möta och vilka klasser hon ska hoppa..asså om du vet de? :)
det är nt så konstigt om nt du vet det för det är ju liksom hennes liv ;) <3

Svar: Ja, jag tänkte skriva om hennes tävling i Danmark och sånna saker och vad som händer hemma hos mig och vad jag ska göra.. Mer tror jag inte ni behöver veta :)
Antonias tävling är nr 1 att skriva om..
Och du jag vet typ allt om Antonia vi går i samma klass och har känt varandra sen nollan.. Så jag vet nog det mesta om henne. :)

//Alexandra

0 Kommentarer till "Antonia sticker nu"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: