bajs dator!

Hejhej!
Sitter här på pappas kontor och har snott hans supersnabba mac! Det är awesome! Man har utsikt över paddocken och jag kan se Axelina när hon rider på Potter. Det ser bra ut eftersom att hon har pessoabett :) Mycket bra!  Nu hoppar dom, över en bom och han hoppar en meter över som vanligt... ;)
Mamma har ridit pållarna idag, imorgon kommer Lennart!  Håller på att ladda upp bilder på min fb som jag sedan ska skriva ut och lämna in på bilden imorgon! Går inte sådär jätte bra eftersom att jag inte är så reknisk... :P
Önska mig lycka till xp
Idag har jag shoppat ett par jättesnygga jeans på Gina tricot och en poncho (stavning) & ett par örhängen :D
Ha d bra!
vårat hus i Thailand!
Antooniaa<3
0 Kommentarer till "bajs dator!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: