bra uppdatering här...

Sorry, men har inte orkat uppdatera lilla bloggen!^

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Kan ju börja med att svara på en kommentar!
Elin om Hej!:
varför hoppar du inte msv längre med gul? du gjorde det ju innan!? (svara gärna i ett inlägg!

Hej "Elin" !
Jo, för att jag inte tycker att han ska behöva göra såhär:
För ett tag sedan så började han med "cyklingsmetoden" vilket innäbär att han (på oxrar) hoppar upp bra, men ist för att sträcka på sig när han är över, så gör han som på bilden. Därföa så kommer jag att hoppa låga klasser tills han får självförtroende igen! :) Han gör inte såhär på alla oxrar såklart, men det förekommer mest i kombinationer. På bilden rev han underbommen på oxern, så jag fick o fel! Men det är shystast för Gul att han får gå l.a, lite msb Skolrundor ett bra tag, sen när han är säker så kan man hoppa msv a relativt fort igen.
I helgen hade han teknikskydd och jag hade sporrar (för en gångs skull) och då hoppade han fantastiskt bra! :D
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

För att sammanfatta åttan med en mening så blir den: slutarsentpådagarnaochmanhar1000läxoriveckansåmanhinnerintemenalltannan !! suck...

Antoooniaa<3


1 Kommentarer till "bra uppdatering här..."
Postat av: emeliejansson :)

hihi snöggt hopa ;D

URL: http://emeliiejanssonn.wordpress.com
Datum: 2011-09-27 / Klockan: 18:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: