dålig stil...

Haha förlåt för dålig updatee ;)
Har gått i skolan heeela dagen (kvart i fyra) sen pluggade jag engelska med pappa, måste bara säga att pappa är bättre att plugga med än mamma för hon blir bara sur när jag inte fattar... HAHA x)
Kom precis hem från ett "jätte roligt" möte med klassen som handlade om vart vi ska åka på skolresa- vi ska åka till Polen :P
_________________________________________________________________________________________________
Hoppas att det går bra för lilla Alex som ska träna för Lennart på Ruben idag! Ska tvinga henne att uppdatera... ;)
Snart är det tävling, igen! Tänk att man aldrig tröttnar! :D Lika kul varje gång-nästan iaf ;)
Nästa helg blir det LJUNGBY! Det blir sjunde eller åttonde gången jag åker dit :P Men jag har alltid tyckt om Ljungby! Mysigt på något sätt! Också har dom världens godaste bröd på hotellet!!! haha =)
Antooniaaa<3
My heart.. <3
1 Kommentarer till "dålig stil..."
Postat av: Elin

kul med klassresa :D

URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Datum: 2011-09-15 / Klockan: 17:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: