fredaa

Friday it's friday haha världens sämsta låt men men..

Tänkte slänga iväg ett litet inlägg innan jag ska ut och rida Gul! :)
Skoldagen var OK! Ska ha utvecklingssamtal nästa måndag, lääskigt! I don't like it..
Nu på måndag ska vi simma med skolan, haha "kul"..
På söndag ska jag tävla Gul i Laholm, ska hoppa L.A till att börja med, sen om han känns finfin och banan är bra, så ska jag hoppa Mb också.
Bosse ska få en välförtjänt vila nu efter aktivt tävlande med stora klasser!, så jag har bara lilla Gulle-fjulle att rida nu ett tag. Känns ändå bra att det fanns en rimlig anledning till att Bosse gått dåligt dom 2 sista tävlingarna! Så det ska nog bli bra! :)

Visst e Alex grym på att uppdatera!? -.- HAHA <3

Antooniaa<3

0 Kommentarer till "fredaa"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: