Fredag!

Finaly fri-day! :D
Nu sitter jag och äter och hör min tjockislillebror tjata efter godis :P
Ska snart se på IDOL och ihopdraget från EM!

Träningen för Lennart gick bra! Tränade på "korta och länga kvickt" (Man ska kunna ha hästen samlad och pang bom ska den också kunna öka tempot!*) sen lite linjer och hinder ur sväng. :)
Har också smörjt "alla" mina träns och sadeln fast jag inte ska tävla! Duktig jag är! :D x)
Stackars Alex mamma som har blivit rånad! Ush vad läskigt! ;oo 
Imorgon ska Axelina tävla DM på Potter och då ska jag följa med som assistent :P Ska se till att Potter viner! ;)
Imorgon ska jag och Alex sova över hos Becca (Rebecka Stenbäck) Nice <3

Antooniaa<3

BTW
Gud vad det diskuteras mycket om stilhoppning hit och dit! Vill ni hörs min åsikt? Minst 5 kommentarer ;)
5 Kommentarer till "Fredag!"
Postat av: Tua

Jag vill!

URL: http://tuawesterlund.blogg.se/
Datum: 2011-09-16 / Klockan: 20:11:27
Postat av: Emelie

Vill :D


Datum: 2011-09-16 / Klockan: 21:41:48
Postat av: Anonym

jaaa vill :D


Datum: 2011-09-16 / Klockan: 22:15:30
Postat av: Stilpolis

Jag hör görna din åsikt om det OM du tycker som jag :) Att stilhoppning är helt ok och ska finnas med som obligatoriskt samt att du måste ha klarat en viss procent innan du får gå upp och hoppa MSV. Men självklart är det fel att införa det hux flux mitt under ett kalenderår och på ett SM. Nej inför det gärna med tydliga regler tillexempel vid ett årsskifte och absolut inget skit om vilken färg på schabrak man har osv. Nej Du ska ha tex minst 64% på stil under 3 rundor för att få starta MSV. Med tydliga regler om hur det ska bedömmas!!!!


Datum: 2011-09-16 / Klockan: 23:30:26
Postat av: Anonym

jaag viilll!!


Datum: 2011-09-26 / Klockan: 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: