Godkväll

Hej!
Har varit mkt att göra idag. Eller iaf mkt läxor har gjort engelskan så jag kan den tills imon :) Sen har vi bild och so mmmmm. Det tar aldrig slut!!!! Vill nästan börja 1:an igen skulle vara jätteskönt.. :D

Idag har jag då gjort läxor och tog en snabb ridtur på Ruben, mamma skritta Nalle.

En konstig dag, Det har varit väldigt konstigt väder. Ena stunden så ösregnar det och andra så är det strålande solsken.... Fattar inget!!?
Och mitt i allt konstigt när jag plugga så fick vi strömavbrott..

Inte lyckad dag idag, men ses imon.. Då Antonia drar till Baltic och jag skriver bloggen. :P

Kommer skriva om mina hästar, men även om hennes vad tycker ni jag ska skriva om ge gärna förslag..
ALLT ÄR TILLÅTET!! BARA SKRIV PÅ SÅ LÖSER JAG NÅGOT BRA..

ses imon/Alexandra

 <3<3<3
1 Kommentarer till "Godkväll"
Postat av: Anonym

du kan väl t.ex. skriva lite grann om den där tävlingen som hon sak på och vilka hon ska möta och vilka klasser hon ska hoppa..asså om du vet de? :)

det är nt så konstigt om nt du vet det för det är ju liksom hennes liv ;) <3


Datum: 2011-09-08 / Klockan: 15:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: