Gp ponnyn, allas dröm XD

Jag hade tänkt söka till gp-ponnyn och kan du typ ge mig lite tips? :)
BTW älskar erann blogg! <3

Mitt tips till dig som ska försöka kvala till GP ponnyn är att bara rida som vanligt! Man ska inte tänka så mycket på "stilen" (eftersom att det numer kallas inverkansridning) Rid bara som du brukar & gör ditt bästa! Mer kan du ju inte göra! ;) En grej som är lite dålig med kvalen är att alla hästar får samma poeng när det gället "hästens utseénde" Det spelar ingen roll om din ponny har man till knäna eller perfekta knoppar (så var det iaf förra året) Men i semifinalen har det betydelse! :)

Good that u like it ;)

Antooniaa<3
http://www5.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_367872/cf_95905/st_edited/MLkv7cCGywlEGI5LBMSZ.jpg My pink lady (L
3 Kommentarer till "Gp ponnyn, allas dröm XD"
Postat av: Alice

Är det 90 cm som är på bilden?

För det ser rätt så lågt ut, och det är väl 90 i gp-ponnyn :)

Och spelar det någon roll hur hästen ser ut i gbg?

Så man måste ha knoppar och sånt? <3


Datum: 2011-09-05 / Klockan: 15:45:39
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

URL: http://bodypalace.blogspot.com
Datum: 2011-09-05 / Klockan: 16:01:15
Postat av: Sandra

Gulligt med rosa luva! :)

URL: http://mrfus.blogg.se/
Datum: 2011-09-05 / Klockan: 16:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: