häj

Okej, visst, skolan.. Man lär sig saker, får kompisar, får möjlighet till bra utbildning, mm.. Men LÄXOR!?
Asså jag orkar seriöst inte! Vi har 23214 läxor i veckan och slutar 4, 2 dagar i veckan. Jag hinner inte med någonting.. Inte okej! :P
Inget att göra åt det-tyvärr!
________________________________________________________________________________________________
Har fått 5 kommentarer nu så jag ska skriva lite om vad jag tycker om stilhoppning! ;)
Jag tycker att stilhoppning är bra. Men inte på ett SM! SM har alltid avgjorts i en spännande omhoppning, inte på Procenten som man fick i första msv bn. Dessutom användes dom gamla protokollen och an av dommaren använde decimaler när han satte poäng, så hela SM:et skulle i princip kunna avgöras med typ 0,2 poäng.
Jag tyckar att man ska införa stilhoppning i Globenkvalen och finalen! Alla rider som dårar i globenkvalen och då skulle man istället kunna ha stilhoppning där! Det skulle faktiskt vara roligare!
Syftet med att ha stilhoppning på SMet var att man skulle få dom svenska ryttarna att rida "mer internationellt" och bättra (håller med, vi ligger efter) Men man lär ju sig inte rida bara för att man får ett antal poäng för sitts, balans, samspel, mm.. Man fick i och för sig jätte bra kommenterer av Pether Markne vilket uppskattades! Men om man ska få folk att rida bättre så får man väl anordra mer träningar!
Egentligen är jag inte emot stilhoppningar, bara det är tydliga regler, vilket det INTE var på SM!
Men man får ju komma ihåg att det finns en anledning att vi inte tävlar dressyr!  Hoppningen får inte bli en bedömningssport! Bedömningssporter suger!
Haha, that was all, bye
Antoooniaa<3
Jag och Cymro  när vi vann NM i STILHOPPNING! ;)
1 Kommentarer till "häj"
Postat av: Anonym

jaha, men om man har stil i Globenkvalen och i finalen så är ju det inte B med.. Hur och var ska de bedömmas?


Datum: 2011-09-30 / Klockan: 17:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: