Home again...

Nu är vi hemma efter en lång tävlings dag fast den här gången som hästskötare! ;)
Det gick jätte Bra för Ackie! Hon vann l.an med Mix och Vann Msv b debuten med Ralle! Ralle är verkligen fin! :D Alex vann också en klass men hon suger ju på att uppdatera så jag får väl hjälpa henne på traven... -.- :P
Svar på en kommenter från "Jossan":
HAHAH japp det var jag XD Cleo körde på den stylen att hoppa hindret ist för över ;)

Antooniaa<3
3 Kommentarer till "Home again..."
Postat av: Jossan

hahahahah xD


Datum: 2011-09-04 / Klockan: 20:52:06
Postat av: Jossan

hahahahahah xD


Datum: 2011-09-04 / Klockan: 20:53:26
Postat av: Jullan

Jag hade tänkt söka till gp-ponnyn och kan du typ ge mig lite tips? :)

BTW älskar erann blogg! <3


Datum: 2011-09-04 / Klockan: 20:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: