Plöggaa

Hejhopplaaa :)
Herregud vad jag skriver att jag pluggar hela tiden! HAHA men så är det väl när man går i åttan, right?
Har gjort nån konstig teknikläxa där man skulle skriva om miljön-kul x) Spanska glosor är d som gäller nu, har "bara" 31 st denna gång -.-
BLABLABLA orka läsa om d ;)
Snart ska jag åka till pappa för att hämta min älsklings prinsessa (CLEOPATRA)
och vi ska också hämte min älsklings prins (HARRY POTTER) 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH XDXDXD
Sen ska vi åka och hämta lite hö, sen så rider jag i kväll vid 8 :)
Ha d bra!
Aantoooniaa<3
1 Kommentarer till "Plöggaa"
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHASHAHAHAHAA

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA


Datum: 2011-09-13 / Klockan: 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: