Saker som jag tycker borde ändras innom svensk ridsport!

* Prispengar på ponny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Billigare tävlingsavgifter!

* Bättre hedersprider!

* Mer ridsport på TV! (ridsport är en av världens största sporter, men ändå är det bara ridsport på tv ett fåtal ggr per år)
* Pririotera "ponnysporten" mer!

* Mer internationell standard på ponnytävlingar!

___________________________________________<3________________________________________

Tror att de flesta håller med mig- om inte, kommentera !


Antoooniaaa<3

2 Kommentarer till "Saker som jag tycker borde ändras innom svensk ridsport!"
Postat av: Karin Melander

Tycker jag med håller fulsändigt med men nu har det kommit en annan sak dom ska göra med ponnytävlingar men dom är inte helt på gång med det ... Är så här att på varje ponnytävling ska dom ha alltid stilbedömning neeeeej säger jag bara!!!

URL: http://thekarinmelander.blogg.se/
Datum: 2011-09-21 / Klockan: 07:47:19
Postat av: Lisa

Som föräldrer så ska ju tävlingarna absolut vara billigare i klasserna, då har man råd o åka mer med sina barn och inte behöva sitta ner o skriva shceman vart man har råd o åka, och all meeting borde vara billigare. bra skriv till svensk ridsportförbund, de behhövs fler som skriver o klagar, även de som är rika o har råd med alla tävlingar ska klaga.


Datum: 2011-09-22 / Klockan: 09:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: