svar på tal!

jossan om hh:
hej Antonia!
Jag tycker att du borde har mera bilder när du skriver på bloggen,det blit lite roligare då.
Bara ett tips! :)
Btw jag tycker att du rider jätte bra! <3

Hejsan! Haha ja jag vet.. Men måste faktiskt skylla på våran dator hos pappa.. (ända gången mac sviker) :P Men det är sant! ;D Alex får bidra med bilder när jag är hos pappa (a

Tack!
______________________________________________________________________________
Buenos tardes!
HAHAHA när jag skulle baka "cupkakes" idag så failade jag, som vanligt... Jag kan nog säga att dom såg bättre ut än dom smakade :P Men dom blev faktiskt snygga och pappa åt med god aptit! :d

Tijaoo / Antoonn fjanton klanton ;dd <33
1 Kommentarer till "svar på tal!"
Postat av: Jossan

Hahah aha okej :) <3

Du kan väl lägga upp bilder nu med din nya dator som du fick från skolan? :)


Datum: 2011-09-03 / Klockan: 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: