Tävlings resultat

Heej nu är jag hemma och klar i stallet...
Har varit en toppen dag idag i Fjärås. :)
Resultat:
LB+5 Ackumelator:
Ruben var fin men jag rev tyvärr jokerhindret så då blir det ju inte så bra placering..
Nalle var HUUUUUUUUUUUR fin som helst hoppade luftiga och fina språng red n bra runda och blev 4:a:)<3

LA:
Ruben gick ut som nr 2 och jag började i bra flyt 1:an och 2:an sen när jag kommer mot 3a 3b så blåser nästan alla hinder ner så jag var tvungen att avbruta. Efter det var Ruben lite misstänkt som men hoppade allt bra i omhoppningen så sattsade jag allt och VANN!!!<3
Nalle var nolla i grunden och ett ner i omhoppningen och en utanför, men bra ändå för att han är inte riktigt i topp form efter vilan. Måste konditions tränas :P

Jättenöjd med helgen.. Får inte glömma att Axelina debuterade sin första MSV B på Emerald Pride och nollar grund och omhoppning och VINNER!! GRATTIS DUKTIGA ACKIE!!<3

<3<3<3<3<3
<3<3<3

Nu är det en god middag som väntar och idol och glass..<3 Ses imon allihopa. Bra läsarsiffror från igår det tackar vi för<3
// en glad Alexandra
2 Kommentarer till "Tävlings resultat"
Postat av: julia

Grattis!

Jag såg din runda och du red skit bra!! <3

Följer erann blogg ;)


Datum: 2011-09-04 / Klockan: 20:50:46
Postat av: Antonia

Hej alex! Du ser ut som en kille på en av bilderna! KUUUL XD men du är bäst ändå ;) <3333333

HAHAHA :*


Datum: 2011-09-04 / Klockan: 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: