aosjpnapncpsndpcSpekulationeRndksans

5 saker du inte visste om mig..?
* Jag är livrädd för spindlar!
* Jag är en märkesnörd!
* Jag älskar kläder!
* Jag tycker om att vara själv, haha fast inte i huset när ingen är hemma :o XD
* Jag har haft 10 ponnysar i mitt liv och tävlat "ordentligt" på 7 av dom.
Sharmör hade gått MSV B & jag tävlade tom L.a på honom (han var ett russ)
Mitt dunderruss!
Pricken hade gått MSV B och jag tävlade Msv B på honom & blev placerad i SM inne 2008 & 2009)
Potter hade gått L.A 2 ggr & jag tävlade msv b + 5 med honom. (Köpte honom som 5 åring)
Cymro hade gått L.A och jag tävlade MSV B med honom (Köpte honom som 6 åring)
Cleo hade gått L.A och jag tävlade/tävlar MSV A på henne. (Köpte henne som 7 åring)
Gul hade gått 4 MSV B och jag tävlar MSV A på honom (Köpte honom som 7 åring)
Bosse hade också gått 4 MSV B och jag tävlar MSVA/SVÅR på honom. (Köpte honom som 7 åring)
Det jag ville förmedla med det här sista var att jag har ridit och delvis utbildat dom flesta av mina ponnysar, vilket jag tycker är jätte kul! Det är absolut inget fel med att köpa färdigproducerade hästar, men för min del har det blivit de lite yngre hästarna. Det har varit både possitivt och negativt då jag, tex bara var 10 år när jag fick min galna 5 åring Potter :P Det som kan vara när man köper ponnyer som har gjort ALLT är att man känner en stor press på sig! Om hästen tex har vunnit SM och tävlat alla höga klasser och en själv bara får resultat i l.a med så kanske man känner sig dålig och får dåligt självförtroende. Men visst vore det inte helt fel att få en "förstaklassbiljett till EM" ?? ;)

Antooniaa<3
1 Kommentarer till "aosjpnapncpsndpcSpekulationeRndksans"
Postat av: Anonym

Är cleo en c-ponny? :)


Datum: 2011-09-06 / Klockan: 10:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: