Bästa tävlingsplatsen?

Tänkte skriva om vilka tävlingsplatser jag tycker mest om!
Utomlands (har bara tävlat i Danmark än så länge) så är:
Vilhelmsborg nr 1.
Middelfart nr 2.
Capa City nr 3.
Alla 3 ställen är helt otroligt bra! Fibersand och väldigt fina arenor.
*Vilhelmsborg är världens mysigaste ställe! Det är som ett mini globen! :) Det skulle vara bra om det fanns ett till ridhus så att man slapp trängas med 20 andra på framridningen. Men över lag en grym tävlingsplats. Absolut värt att åka dit.
Middelfart var jag i 2009 i samband med Nordiska Mästerskapet och tävlade Cymro. Banan var jätte bra! Stallarna var fina (riktiga stallar) och en liten shop där dem sålde jordgubbar med grädde (haha åt ett x antal stycken)
Capa City var jag på i höstas när det var Baltic Cup. Banan är helt otroligt bra, men stallarna låg på en leråker så därför blir det lite minus. Men ett bra ställe! Inte så långt heller ++
I Sverige tycker jag om flyinge (utomhus) Flyinge future cup ÄR VERKLIGEN någonting att rekomendera! Dem bästa hederspriserna jag någonsin varit med om och en väldigt bra bana! + Meetingpriset (iaf förra året) en equipe sadel.
Sen gillar jag:
*helsingborgs FRK
*scandinavium (hahaha)
*strömsholm
*Borås (nu när de bytt underlag)
/Antonia<3
0 Kommentarer till "Bästa tävlingsplatsen?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: