göteborg horse show!

Känner mig riktigt skillad! Kom ut i stallet 20 i fem, gjorde iordning Bosse i dunderfart, red honom (superfin) gjorde iordning Gul och Red han med som var fin i slutet! Var färdig halv 6 då ridskolan började!
Slutade skolan kl 4 idag. Firat Axelina, ätit 2 olika tårtor (me gusta) och Axel har fått fina presenter!
Imprgon går jag i skolan till 12, sen ska vi trimma Potter inför GP ponnyn (rida mina) och åka till GBG horse show. Ska kolla på Clinicen för ludger beerbaum :D och SHOPPA!!!
På Fredag ska jag gå på ridsport event bestämde jag för ca 5 minuter sedan! Awesome!!
Ska vara på GBG horse alla dagar, fast inte förmiddagen på torsdag och fredag :)
Här är min plan på vad jag ska köpa:

*Swarovski pannband med stora stenar (mörkblått)
*Någonting på EQUIPE eftersom att jag har presentkort där. Antagligen en Spooks tröja.
Eskadron paddar!
*Ett par snygga hemmaridbyxor!
*Ett ländtäcke
*Kanske parlanti chaps
2 Kommentarer till "göteborg horse show!"
Postat av: Melissa

har ni gjort eran header själva? , Jätte Fin!!


Datum: 2012-02-23 / Klockan: 21:04:32
Postat av: Anonym

hej ! jag vill köpa en sadel men vet inte ved jag ska tänka på, jag har rätt stor rumpa. svara snälla i ett inlägg tack<3


Datum: 2012-02-29 / Klockan: 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: