quixxx

*Idag åker jag till stallet vid fem för att träna för Lennart. Erika (Wenderyd) ska också vara med!
Vi kör en liten frågesport! Den som vinner får en länkning!

1. Vilken tjej tycker JAG rider snyggast av alla hoppryttare? Meredith, Malin Baryard eller Luciana Diniz?

2. Vem är äldst av: RGB, Michel Robert eller John Whitaker?

3. Vad heter sadeln jag vill ha? : Butet, prestige s1 eller Prestige Meredith?

4. Vilken är min favorit choklad? : Marabou Apelsin, Marabou Mint eller Marabou non stop?

GOOD LUCK!!
Gul var sur för att han var tvungen att ha öronproppar...


3 Kommentarer till "quixxx"
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

1. Meredith

2. John Whitaker

3. Prestige S1

4. Marabou Mint



URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/
Datum: 2012-02-05 / Klockan: 17:41:51
Postat av: Gör ej för länkning

1. Luciana Diniz

2. Michel Robert

3. Prestige s1

4. Marabou apelsin


Datum: 2012-02-05 / Klockan: 23:05:14
Postat av: Axelina

1. luciana diniz

2. michel robert

3. presitge s1

4. marabou nonstop!

URL: http://axelinaackie.blogg.se/
Datum: 2012-02-06 / Klockan: 20:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: