Tävling! :D

Nu är jag hemma efter en LÅNG tävlings dag med underbart folk!
Resltat:
LB: 3:a med Nalle och 5:a med Ruben (Red som en fartdåre!)
LA: tro sjutton att jag rev samma hinder med BÅDA hästarna! Hinder nr 11!! Men red snabbt och det räckte till en sista placering om jag inte skulle rivit så skulle jag blivit 5:a och 7:a!
Nu grattis till er som tog er till Scandinavium! Här kommer dom jag känner i placerings ordning:
1. Axlina Pettersson Häggström, som gör som syrran alltså vinner semi-finalen. GRATTIS ACKIE! <3
2. Clara Lindgren och Cornelia Saxentorp! GRATTIS TILL ER!
6. Emma Wallin!!! GRATTIS ÄLSKLINGS EMMA! <3
8. Elin Gustafsson! Grattis!
9. Victoria Scherman!!! Grattis till dig andra gången gilt! :P
.
Sen har vi våran kära Moa som kom EN utanför! :(
Sörjer med dg gumman! <3
.
Nu ska vi äta tre rätters middag så jag kommer till skolan med nya krafter! ;)
Hejdå
0 Kommentarer till "Tävling! :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: