tjiing

Tjabbaaa!!!
Första dagen i skolan idag! Åh vad roligt! Avundsjuk på alla skåningar som har lov denna veckan!
Igår hoppade jag ju en klass på Gul.
Han var väldigt bra på framridningen, bättre än någonsin. Lugn och fin, hoppade fantastiska språng. På banan var han också bra. Red de 3 första svängarna snävt och när jag skulle rida mot en oxer i vänster sväng så såg jag ett mega avstånd och Gul hoppade och rev underbommen! (så smidig asså!!!) Så jag trodde att han rivit hela hidret, så jag fick lite black out och tog värsta stora vägen till sista hindret. Men en Nolla blev det iaf (kom 6a)  och vann 3 biljetter till Scandinavium på torsdagen :)
Bästa POTTER och Axelina vann GP ponny semifinalen igår (som ni säkert redan vet) Så igår kväll tillbringade jag kvällen inne folktomma scandinavium! Så coolt att vara "under ground". Idag blev Potters lurviga ben klippta och han är så stilig så! Lätt världens bästa ponny! :D
Till Maja:
Det låter bra! Hoppas att han får komma till er, ni blir ett bra team!! :D
3 Kommentarer till "tjiing"
Postat av: Wilma glans

Vi har lov denna vecka i Strömstad !

URL: http://wilmaglans.blogg.se/
Datum: 2012-02-20 / Klockan: 21:16:50
Postat av: SOFIA

Gick inte att kommentera inlägget om biljetterna. Men vad kostar dom, är intresserad:)

URL: http://Sofiiaolsson.devote.se
Datum: 2012-02-22 / Klockan: 08:01:39
Postat av: Maja Dahlberg

hoppas det !:D


Datum: 2012-02-22 / Klockan: 22:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: