ttävling

Hejsan svejsan!
Dagen har varit allmänt soft, har ridit lite på mina pollar och slöat typ! Skönt med såna dagar emellanåt..
Gul Red jag på hackamore för första gången! Han gick så himla bra på det asså!! Lydig, jätte lätt att reglera, gick med lång hals och trivdes väldigt bra. Men jag är endå tveksam på hackamore, det brukar typ funka i nån vecka och så blir hästarna osvängbara. Men Gul kanske går bättre med det. Får helt enkelt prova lite och se.
Bosse Fick jogga lite, fast ordentligt, på tygeln och gjprde lite öppna och sluta och flyttade han för skänkeln. Både Gul och Bosse var väldigt fina idag :)
'')
Har anmält till årets första tävling! Billdal nästa helg en l.a på Gul. Haha flashigt värre!
Sen 2 helger efter ska jag hoppa i Lillhagen (längst ner i skåne) L.a Msv b på Gul och Msv b på Bosse!
Mitt första Ridsport täcke <3
/Antonia!
0 Kommentarer till "ttävling"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: