chokladbjörn

Äter godis (L) Haha desperat när det gäller godis!
Idag har jag ridit mina 3 snögubbar! Det gick bra (y Cleo var fin och inte alls stark! Ackie red henne också en stund. Gul var supeeer =D Speciellt i slutet! Han behöver lixom springa av sig i början, sen blir han såå superfin! Bosse travade jag en stund vilket gick braoo!
Igår sov Alex och Barry hos mig. Vi kollade på Ponnyakuten (avsnitt 1-8) haha.. Jag och Alex gjorde typ 5 försök på videoinlägg men dem sparades inte !"##€€%&/()=! Så sur... Men det kommer! ;)
Flummmm...
Den 11-12 feruari är det den första "landslagsträningen" Som kommer att vara på Grevagården :)
Hoppas att mina pojkar sköter sig!



MÅSTE BARA FRÅGA!!: Var det någon av ER som läste:  henrikponnyakutenbarryochantoniaochaxelina.blogg.se  ??? XD

0 Kommentarer till "chokladbjörn"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: