Dagen och morgondagen

Dagen var såhär att vi gick till skolan till kl 2. Sedan åkte jag och mamma och handlade lite mat och sen hem och fixa stallet. :D
Outfiten idag var:
  • Blus från Melrose
  • svarta jeans från JC.
Sorry att jag inte blogga igår...:S
Det som hände var att vi slutade igentligen skolan kl 4, men jag gick kl 3. Sen åkte vi på träningen för Lennart med nalle, det gick väl bra hoppade inte högt utan det var mest att svänga på båge och lite andra bra övningar. Älskar när Lennart säger: "Är ni med och tävlar i eliitponnys bloggtävling!?"
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imorgon då så kommer Antonia och några kompisar hem till mig och det blir en mysig tjejkväll (med mamma) :P
Hemma hos mig bjuds det på:
Oxfile med klyft potatis och sås+ Godis<3
Haft idag blir det tacos. :P
.
Här kommer bilder från Café Karma:
1 Kommentarer till "Dagen och morgondagen"
Postat av: Wilma <3

Klart vi e!:)

Kör på ;))

URL: http://hastochponnys.blogg.se/
Datum: 2012-01-27 / Klockan: 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: