Förlåt för uppdateringen!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men det har faktiskt varit fullt upp :/
Igår skulle ju jag och Annie göra svaren på frågestunden men när vi hade parat i typ 20 minuter så sparades det inte. Så vi gjorde om det flera gånger men vi får göra det på måndag elr nått. :)
Idag har det också varit fullt upp:
- hem och rida Nalle som var jättefin
- mocka och fixa stallet
- träna dressyr för Cissi med Ruben ( As fin!!! )
- städa och nu sitter jag här så det har varit mycket att göra så det har varit därför jag inte har skrivit!

1 Kommentarer till "Förlåt för uppdateringen!"
Postat av: Elin

Haha, min bästa kompis har tydligen skrivit på sin blogg att vi ska göra videoblogg, jag som hatar att synas på bilder och filmer XD Vi får väl se hur det går...

URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Datum: 2012-01-14 / Klockan: 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: