home sweet home

Hemma från träningen! Gick sådär.. Gul sparkade bakut en hel del vilket förstörde anridningarna många gånger. +++ Att jag INTE kan rida på hinder med galoppbom innan! Helt värdelös på det, kommer fel hela tiden! Som tur var blev sista rundan bra.
Tränade linjer och hoppade bana, känner mig lite ringrostig dock, hoho.
Om 2 veckor är det ju landslagsträning och då får jag inte göra bort mig, gud vad pinsamt.. Ne, nu blir det att träna mer med bommar och småhinder, kluriga övningar, distanser och GALOPPBOMMAR!
'
Imrogon fyller Gerhard år så då ska vi äta TÅRTA! Älskar det! Haha!
Nu ska jag göra lite SO, byee!
våran läskiga katt Uno!
/ Antonia!<3
0 Kommentarer till "home sweet home"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: