mongo arab dator..

Nämen hej !

Skolan är i full och då menar jag full gång.. Ingen mjukstart här inte! Känns som att man inte hinner med nånting :( Kommer hem vid 4 rider (skyndar mig som fan) och sen väntar ett berg med läxor. Fritiden, vart tog du vägen!? Jaja, nu ska jag vara en duktig flicka och sköta skolan exemplariskt!

Idag har Bosse varit på en liten regelbunden vet check! Han fick massage/ryggbehandling (inga sprutor, utan med klubbor, haha) Massören sa att han hade en jätte stark och fin rygg 3 gånger! Så det måste vara ett bra tecken! Hon sa också att man inte skulle rida med gelepadd under sadeln, som jag alltid gör. Anledningen var att den kan orsaka tryck som inte är bra för ryggen. Om man ska ha en gelepadd så ska den ha en lufttunnel så att det inte blir tryck på ryggraden, alltså en sån för minst 1000 spänn...

Red Gul och longerade Cleo idag. Gick finfint! HAHAHA igår trillade jag av, igen.. Wops! Är inne i ett bra stimm nu känner jag xd Jag skulle busa lite med Cleo och "framkallade" bockar genom att samla henne och byta galopp flera gånger snett igenom vilket resulterade med att hon drog ner huvet till marken och bockade 5 på raken så att jag flög av, rätt på huvet.  Skrattade en stund kan jag säga! Smidig som en katt, mjaoo!

Idag har jag gjort: Matteläxan, ett kap i matteboken, läst NO häftet (mamma) det tog ca 2 timmar.

Tjing tjong!! Antoooniaaa <3
1 Kommentarer till "mongo arab dator.."
Postat av: hanna

Måste bara säga att Gul är den finaste hästen jag någonsin sett. Färgen är ju bara såååååå underbar. Aldrig sett en så fin ponny. ;D

URL: http://babydoll.blogg.se/
Datum: 2012-01-12 / Klockan: 23:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: